Anyák napja......


"Mondd, drága, anyám, van-e odaát,
tavaszfényben nyíló színes tulipán,
amit anyák napján adnak azon gyermekek,
kiknek szívében él még az anyaszeretet.
Vannak-e ott odaát, kik a mezők vadvirágát,
egy csokorba gyűjtvén néked odaadják,
és szép szavakkal tűzdelve megköszönik véle,
hogy édesanya voltál e röpke földi létbe.
Ha még sem lenne senki, aki felköszöntene,
ha majd eljön az édesanyák áldott ünnepe,
csak pillants le a földre, hogy biztos legyél abban,
feléd hajló kezemben egy szál tulipán ott van."
 
(Forrás: Internet)
 

Megjegyzések

  1. Milyen megható, gyönyörű a vers! Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon megható Kedves Éva! Megkönnyeztem, mikor olvastam a neten. Elhoztam ide. Sajnos már én is, csak így köszönthetem nyolcadik éve Anyukámat. :(

      Törlés
  2. Azt a mindenit ez a vers valami csodálatosan szép!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kedves Andrea, örülök a látogatásodnak!

      Törlés

Megjegyzés küldése