Esti gondolatok ....

"Esténként, hálásan gondoljunk vissza a napra. Értékeljünk benne minden pillanatot, mert soha nem tudhatjuk, mit hoz a holnap. Őrizzük meg optimizmusunkat, és ha probléma üti fel a fejét, higgyünk benne, hogy mindig létezik egy megoldás. Találjuk meg az önmagunkba vetett hitet, legyen erőnk távolabb lépni a negatív érzésektől ha eluralkodnak rajtunk. Soha ne feledjük, hogy legyen bármilyen nehéz és kilátástalan a jelenlegi helyzet, nem tart örökké. Körforgás van. Amikor nehéz valami, mindig jusson eszedbe, az az egy szó: ELMÚLIK!" (Deverdics Éva)











Megjegyzések

  1. A legjobbkor jött nekem ez az idézet. Most kaptam meg az emailt, a beoltásomról. AstraZenekát fogok kapni. Annyi mellékhatásról olvastam az emailben küldött tájékoztatóban, hogy elbizonytalanodtam abban, hogy kell-e ez nekem. De nálad olvastam, hogy legyen erőnk tovább lépni a negatív érzésektől, ha eluralkodik rajtunk. ELMÚLIK! Köszönöm szépen. További szép ünnepet kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése