Rusztikus diós, almás süti....

Könnyű és finom....Igaz nem olyan mutatós süti, de nagyon finom.
 Receptje itt található:
 https://femina.hu/recept/dios-almas-suti/
 (Én soknak találtam az egy bögre olajat, így csak egy háromnegyed bögrével tettem és egy kevés rum aroma is került bele.) Tepsi méret:22x30





Megjegyzések

  1. ÓÓ de guszta...biztos finom is, érzem az illatát..de jó lenne enni egy szeletet.Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Nincs ezzel semmi baj és biztos hogy finom! :-)
    Én is szoktam lespórolni az olajból, margarinból, mert nekem úgy nagyon émelyítően olajos zsíros. Aztán ugyanúgy megsül a kevesebbel is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra számítottam hogy így is meg fog sülni, mert hasonló bögrés sütiknél elég egy fél bögre olaj is! ☺

      Törlés
  3. Nem kell mindig a küllemét nézni, ha az íze finom, kit érdekel? :) ha elrontok valami sütit, aminek nem úgy kéne kinézni, ahogy nekem "sikerült" ,a párom mindig azt mondja rá, az a lényeg, hogy finom és súlyra megvan :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta és finom lehetett!

    VálaszTörlés
  5. Minden nőből kibújik a sütögetési hajlam, és születnek az újabb jó ötletek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így van....! A reggeli kávé mellé eszegetve, jött is az öltet, legközelebb teszek bele csoki darabokat! Biztos nem rontja el! ☺

      Törlés

Megjegyzés küldése