Mindenütt....


Mindenütt....

Benne vagyok fűben, fában,

levegőben és virágban,

felhőkben és csillagokban,

eső mosta lábnyomokban.

Benne vagyok a tavaszban,

rejtőzöm a szavakban,

sziklák mélyébe bújva

nézek fel a Tejútra.

Benne vagyok a nyárban,

fürdöm a napsugárban,

szivárványt húzok a földre,

arcodon táncolok körbe-körbe.

Benne vagyok az őszben,

száraz gally, letörten,

deres avar alatt szunnyadok,

kacérak a csillagok.

Benne vagyok a télben,

vakító, sápadt fehéren,

meztelen testedben szív vagyok,

érted vérzek, dobbanok.

Paudits Zoltán - Szilánkok c. verseskötet 2003.



 

Megjegyzések

  1. De szép vers! Örömmel olvastam. Minden évszaknak megvan a maga szépsége. Így van jól. Én az őszt és a telet szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, Kedves Éva. Legjobban a tavaszt szeretem, az őszt, a forró nyár csak tengerparton jó. A telet nem annyira kedvelem, fázós vagyok!

      Törlés

Megjegyzés küldése