Harmadik oltás.....

Mióta megjelent ez a vírus, én azóta követem és nézem  Ázsiába Szakadtam videóit. 
Számomra érthetően, jól elmagyarázza miért kell a harmadik oltás. Hónap elején megkapuk a harmadik Pfizert. Sajnos még sokan nem tudják, hogy az oltás nem ad teljes védettséget én is beteg lehetek, sőt tünet nélkül is fertőzhetek. 
 Hordjuk a maszkot zárt térben már elég régen, fertőtlenítünk.  Nem megyünk tömegbe, átálltunk ismét a házhoz szállításra, a közeli pékhez és zöldségeshez pedig próbálunk akkor menni, mikor nincsenek sokan. Reménykedünk, hogy egyszer vége lesz ennek! 

További szép napot kívánok mindenkinek!😊
 Vigyázzatok magatokra, vigyázzunk egymásra!


Vakcina hatáscsökkenés....
"Számos félreértés van a vakcinák körül, leginkább a hatáscsökkenés kérdésében, valamint amiatt, hogy az emberek által elvárt járványterjedés megállítására nem alkalmasak. Ezt a kérdéskört járjuk ma körbe." 

Megjegyzések

  1. Jól tetted! Nekem is megvan aug.vége óta. Nincs más megoldás. Plussz az óvintézkedések.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a látogatásod Kedves Mónika! Én is így gondolom! ☺

      Törlés

Megjegyzés küldése