Reggeli gondolatok...


Én már nagyon vártalak! ☺



Elindul a nap. Jössz-mész a lakásban. Morcos vagy, kattog az agyad, pörgeted, hogy miért vagy elégedetlen, szomorú, esetleg dühös. (Van minden, dobja magánemberek dühöngését a facebook gyakorta az üzenőfalamra... aztán majd este megosztogatják bőszen a meditálós kismackós gyertyás jó éjszakát kívánós fényképeket...)
Mit mondogatsz magadban? Nagyon nem mindegy! Pl. elegem van a rendetlen gyerekekből, mindig utánuk pakolok, elfáradok a lusta társamtól, nekem kell helyette megcsinálnom, hányok a szomszédtól, hogy milyen hangos a hülye tévéje, gyomoridegem lesz a hétfőtől, amikor az idióta kolléga szembejön velem a folyosón. Sokkal több példát hozhatnék, de nem ezért hoztam, szerintem tökéletesen érted. ;)


Közben tudod mi zajlik? Az Angyalod ott topog mögötted, ahogy jössz-mész a lakásban, kicsi füzete a kezében és jegyzetel: - Hmmm fura gondolatok, fura vágyak, fura kérések, de ha ez fontos neki, hát legyen!

Na akkor kezdjük újra. Töröl, töröl - szoktam mondani. Ez egy csodaszép hétvége, ami csodaszép hetet előz meg... mert a gondolataiddal a felé haladsz. Rázd már meg magad, ahogy a pokrócot kirázzák a korláton, engedd el ezeket a mélybe húzó, vacak gondolatokat. Lassan megy, látom magamon is, de minden egyes rossz gondolatom után eszembe jut a kép, hogy angyalom felhúzza a szemöldökét, de ezt is felírja a füzetébe, aztán a megfelelő pillanatban szépen megkapom. Akkor elmosolyodom, basszus, hát hülye vagyok én?!

Úgy döntöttem, hogy nem! Te döntesz, hogy mennyi és milyen gondolat kerül abba a füzetbe, hogy aztán ma és holnap betoppanjon az életedbe.

Valóban SZÉP gondolatokkal teli napot kívánok!

Hegedüs Erika ©

Megjegyzések