Reggeli gondolatok....

" Még soha senki nem vakult meg attól, hogy a dolgok napos oldalát nézte."
Zig Ziglar




Nem is gondoltam, hogy a pénteki ronda idő után, a hétvége szép napsütéses lesz.
Jó lenne még, ha ilyen maradna. Festés volt nálunk, ezért a kinti kerti munkák még várnak ránk.


Ritkán sütök mostanában, de annyira valami almásra éheztem.
De jó, hogy van ez a leveles tészta, egy almával,
 cukorral, fahéjjal, megrakva, már mehet is a sütőbe.☺



Cicónk egyre többet van most már benn. Itt éppen lecsapott az új 
melegítő alsóra, amit leraktam az ágyszélére, majd később elrakom.
Ő másképp gondolta! ☺


Kívánok Mindenkinek szép napot, és jó hetet! ☺





Megjegyzések

  1. Nálunk tegnap és ma is csodaszép idő volt... Nem laktok olyan messze, remélhetőleg hasonló volt felétek is! :-)
    Mi ma is sokat dolgoztunk odakint... de még mindig maradhatna a jó idő... bár esőt ígérgetnek az előrejelzők...

    Guszta lett az almásod!... Én is sokat sütögettem mostanában almával... ma pedig almaszószt is főztem, mert muszáj felhasználni a lepotyogott almát... különben tönkremenne... a sajtos hús mellé igazán finom is lett....

    A cicátok ha jó idő volt, biztos kint is napozott ma... persze erre már nem sok esélye lesz, ha itt az esős idő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltunk itthon,az ország északkeleti részén jártunk.Ott sajnos nem volt napsütés hétfőn kedden. Annyira örültem a szerda reggeli napsütésnek, ajándékok ezek a csendes szép őszi napok!😊

      Törlés
  2. Nagyon jók a vadszőlős fotóid, tetszik.

    Milyen egyszerű sütit csináltál és mennyire gusztán néz ki! biztos vagyok benne, hogy finom is volt :)

    A cicának meg igaza van. A cicáknak mindig igazuk van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Orsy, ezek csak olyan gyors mobil fotók.😊

      Törlés

Megjegyzés küldése