Helló Március!.....




/Kép: internet/

Nagy esővel érkezett a március.
 Szakadt egész éjjel, még reggel és napközben is kaptunk eleget. 
Délutánra elállt, utána meg jött a viharos szél... :-(


/Kép: internet/


A február számomra hamar elszaladt.
 Pont került egy ügy végére, majd erről írok később részletesen.
A frontok jöttek és mentek, ezt a fejem nem igazán tolerálta.
  Ennyit már régen fájt, mint az elmúlt hónapban. :-(


Hétvégét a lányok nálunk töltötték. 
  Nem akartam sok időt eltölteni sütéssel. 
 Jó lenne valami gyorsan elkészíthető meggyes - gondoltam.
  Körülnéztem a neten, és akkor találtam rá, erre a receptre. 
Nagyon finom és  hamar készen van!. :-)



Megjegyzések

  1. Nalam is ugyintezessel telt, de beteg is lettem tole:)

    Ezt a receptet meg fogom keresni, jol nez ki!!

    Szep , szebb marciusi napokat Neked:) es fejfajas menteset!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ágnes! Engem most ért el valami kórság...:-( Szerencsére lázam nincs, csak erős fejfájás, izomfájás gyengeség és tüsszögés. Kidőltem...pihenés van!

      Törlés
  2. A február hozott hideget, meleget nekem is, mint az időjárásban. Az a ráadás nap, a 29-e, no, az már nem kellett volna. :)
    A süti jól néz ki, felvettem a listámra.
    Kíváncsi vagyok a történetedre.

    VálaszTörlés
  3. Igen, olyan volt ez a február, mint amilyen a hóbortos április szokott lenni... Én is várom a történetet! :-)
    A meggyes lepény pedig igazán finom lehet, én is nagyon imádom mindenben a meggyet! A hétvégén a húsok mellé szószt főztem meggyből... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is a bolondos április jutott eszembe erről az időről.:-) Mi is nagyon meggy szeretők vagyunk! :-)

      Törlés
  4. Repülnek a napok, hetek, hónapok. Mire szétnézünk, már a márciusnak is vége lesz...
    Fejfájás mentes napokat kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi!
      Így van repülnek a napok.... Ha most esősek is lesznek az elkövetkező napokban, de az igazi tavasz is megjön nemsokára!

      Törlés

Megjegyzés küldése