Napi mosoly....

Egy szomáliai érkezik Berlinbe, mint bevándorló.
Megállítja az első személyt aki sétál az utcán és mondja:
"Köszönjük Mr. Németország hagytál engem ebben az
országban, hogy nekem a lakhatás, pénz az élelmiszer, ingyenes orvosi
ellátás, ingyenes oktatás és nem adót!"
A járókelő azt mondja: "Téved, én afgán vagyok."
A férfi megy, és találkozik egy másik járókelővel.
"Köszönöm, hogy ilyen szép országot Németország! "
Az ember azt mondja: "Én nem német, iraki!"
Az új érkező mászkál tovább, és a következő személyt megállítja,
megrázza a kezét, és azt mondja:
"Köszönöm a csodálatos Németország!"
Az illető felemeli a kezét, és azt mondja:
"Én vagyok a Pakisztánból származó, nem vagyok a német!"
Végül lát egy kedves hölgyet, és kérdi:
"Ön német?"
No, I am from India!" - mondja a hölgy.
"És hol vannak a németek?"- kérdi a szomáliai járókelő
Az indiai hölgy ellenőrzi az óráját és azt mondja:
"Valószínűleg munkában."

Megjegyzések

Megjegyzés küldése