Reggeli gondolatok....



Amíg létezik a világon kávé, semmi sem lehet annyira szörnyű.
Cassandra Clare




Főleg ilyen, esős hétfői reggeleken.....


Szép napot, jó hetet kívánok Mindenkinek!





Megjegyzések

  1. Egyetértek.
    De ebbe a kategóriába tartozik a csokoládé is. :)

    VálaszTörlés
  2. persze, no meg a fincsi cappuccino is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az benne van a kávé kategóriában... mint a mézes melange is :)

      Törlés
    2. természetesen Cirnyó!:-)

      Törlés
  3. Nem mondanám magam nagy kávésnak, mert csak reggel szoktam inni, de akkor mindjárt kettőt (ha lúd, legyen kövér), aztán már napközben nem (ill. csak néha). Most egy kicsit vissza kellett vennem belőle...és szenvedek, hiányzik nagyon :( Lehet, azért nem mennek olyan jól a dolgaim! ;) :)
    Neked is szép hetet Aloha!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Katici! :-)
    Elképzelhető Katici. Nekem reggel kell inni egy erőset tejjel, hogy beinduljon a napom és én is...! :-) Majd ebéd után egy hosszú gyenge kávé még jöhet.

    VálaszTörlés
  5. Már én is csak reggel iszok kávét, engem is az indít be.... Nagyon nagyon ritkán iszok még egyet egy napon... akkor is csak tejjel....

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése