Már azt sem tudom hányadik napja nem láttuk a napot.....
Ebből  a szürke "kómás mókus" időből kezdett elegem lenni...
Zizi mókus nem alszik téli álmot,
 csak rövid ideig van ébren, le van lassulva(kómás mókus) nincsenek hátra szaltók, fenn lapít az odúja tetején (lapos mókus) és kettő után vége a napnak.

Ha lehetne, következő életemben  mókus szeretnék lenn! :-)


Tegnap reggel szép napsütésre ébredtünk végre,
 sőt a mai nap is napfényes volt. Remek, csak így tovább!

Az elmúlt kép napban többre haladtam a munkáimmal,
 mint az előző napokban 
azt hiszem napelemmel működöm. 




A Szerencse bambuszom meg ismét elérte a plafont.
Már ezt egyszer levágtam,
 egy kicsivel a vágás alatt hozott új hajtást, most ismét
 "szadista" leszek (férjem szerint)
és megrövidítem....


Szépséges orchideám meg fürdik végre a napfényben,
 már az idén harmadik alkalommal virágzik. 


A muskátlikat ma egy hete hoztuk be, még ilyenre nem is emlékszem,
 hogy november végéig kinn lehetnek. 
A leanderek a teraszon vannak még, amíg ilyen enyhe az 
idő nincsenek veszélyben.
 Kikerült a madáretető két gerle éppen  délutáni pihenőt tart.
Sajnos elég rossz felvétel, mert nem mertem közelebb menni...


További szép estét, jó hétvégét kívánok Mindenkinek!













Megjegyzések

  1. Köszönöm a szép képeket! Sok-sok napsütést és szép napokat kívánok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Hegyek lánya, sajnos itt felénk szinte egész nap esett az eső!

      Törlés
  2. Nagyon szép képeket raktál be! ... Nekem még kint vannak a muskátlik... és virágoznak....
    További szép estét, kellemes hétvégét! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Margitka! Nekem is maradt még kinn a teraszon két nagy cserepes, és azok is virágoznak szebbek mint nyáron....:-(

    VálaszTörlés
  4. Nálam is most virágoznak az orchideák :)
    a madáretetőnkbe verebek is járnak,és nagyon rendetlenek,mindent kikotornak,állandóan veszekednek egymással :)
    Szépek a fotók!!! szeretem a képes beszámolókat :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Kata, nagyon köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gyonyoruek a fotoid!! es a napelemes mukodes nagyon tetszett, meg a mokus tortenet.:)
    Itt egyszer 100 napig nem sutott ki a Nap, a vegen mar en i rosszkedvu voltam, pedig addig hitetlenkedve fogadtam.

    VálaszTörlés
  7. Köszi Ágnes! 100 napsütés nélkül, az irtó rossz lehetett....:-( !

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése