Decemberi tavasz....



Ma reggeli fotó....



A muskátli még napozik a teraszon.....



Meténg szerint is itt most tavasz van....



Egy hete, hogy itthon van a "kicsi fiam"( aki majdnem két méter...) Csehországból. 
Vasárnap jöttek kicsik és nagyok ebédre, szinte a hétvégét a konyhában töltöttem...
Nagyon sikere volt ennek a sütinek, igazán finom és könnyű elkészíteni...

Kókuszkrémes
Receptje innen:http://receptneked.hu/edes-sutemenyek/kokuszkremes/



Tipikus csaj....:-)
Szerdán a miénk volt a kicsi Boróka,
 betegség miatt nem mehetett bölcsődébe.



Ezt képet pedig nemrég fotóztam, csodás az ég így decemberben karácsonyhoz közeledve.....
Itt felénk egész nap sütött a nap, mivel én nem vagyok hópárti,
 így nagyon örülök ezeknek az enyhe napoknak.
 Időben elkezdtem a készülni az ünnepekre ajándékok kipipálva,
 bevásárlás is, fenyőt még a múlt héten megvettük.






További szép estét, jó hétvégét kívánok Mindenkinek! 

















Megjegyzések

  1. Aloha, itt is tavaszias, nagyon én sem bánom, bár karácsonyra jó lett volna a hó. De nem prüszkölök, hogy nem fázom :-)
    Jól néz ki a sütid, biztos fini... szépséges fényeket hoztál decemberből!
    További ráhangolódást az ünnepekre. :-)

    VálaszTörlés
  2. Csodas fotok igazan!! a kiscsaj nagyon tetszik a nyaklancaval:)
    Ma e is fotoztam, bar itt minusz van, de szep napos, nem panaszkodom az iden en sem, es valoszinu nem lesz ho.
    A sutit meg fogom lesni, mintha meg nem sutottem volna eleget:))
    Tovabbi szep keszulodest Neked!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :-)
    Itt felénk volt még este mennydörgés, először egy kis hó, majd utána szakadt az eső....! Ma ragyogó napsütés, viharos széllel....

    VálaszTörlés
  4. Innen kitekintve éppen az első képen megörökített fények láthatók (hasonló háztetőkkel). Sajnálom, hogy októberben elpakoltuk a virágokat - jól éreznék most is magukat kint.
    A sütid nagyon szép, biztosan nagy sikere volt.
    A gyöngy csipegetést, és -fűzést nem kellett gyakorolni Boróka játéka után? Nekem már sok láncom elszakadt a nagy játékban.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése