Függőség........


"A gyaloglás a legjobb orvosság."
   Hippokratész


Én ezzel egyet is értek, de reggel kávé nélkül és éhesen borzalom......
Ráadásként alig aludtam vasárnap éjszaka, fogalmam sincs, hogy mi volt az oka.
Hétfőn végre, jó sok halogatás után rászántam magam, hogy elmentem a laborba, ami már nagyon esedékes volt. Gyalog nem sok 10 perc a rendelő, szerencsére a tömeg már lement mire odaértem, így nem vártam sokat. A "megcsapolás"  után már csak a kávéra tudtam gondolni.....D. Alig vártam, hogy megigyam a reggeli adagomat....Ez már bizony függőség!!!




Karácsonyi kaktuszom érzi az ünnep közeledtét...
Lassan tényleg el kell kezdeni a készülődést....
Még egy hónap, és jön haza a kisebbik 
 fiam Csehországból szabira. Már nagyon várjuk haza! :-)



Megjegyzések

  1. Hihi, hétfőn én is voltam "csapoláson"... na és alig vártam, hogy hazavigyen a férjem, nekünk nincsen olyan közel... ..és kávé!!! :-) Szerintem is függőség!
    De szép a karácsonyi kaktuszod! Az enyém még nem érzi az ünnepet...
    Hamar eltelik az az 1 hónap! :-)

    VálaszTörlés
  2. A várakozás és készülődés örömei jönnek :-)
    Kávéfüggő nem vagyok, mert nem bírja a gyomrom, de ha ihatnám én is biztos függő lennék. Ezért csak az illatát imádom. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha erős kávétól nekem is fáj a gyomrom, így csak gyengén iszom, de az kell mert akkor meg jön a fejfájás..D

      Törlés
  3. Én meg lemaradtam... addig pakolásztam, mig lejárt a rendelési idő, hogy kérjek beutalót a csapolásra... most várhatok egy hetet... ha nem akarok Pécsre menni.....Három havonta lehet menni... TSH -át nézni..
    Bevallom, én vérvétel előtt is iszom pár korty kávét és csak édesitővel és az is csak egy pötty...
    Milyen szép a karácsonykaktuszod..nekem ép lenyílt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem én is legközelebb iszom egy keveset előtte...:-)
      Kaktusz az csodás, de csak itt a nappali ablakában szeret lenni. Már próbálkoztam átrakni, mert itt már alig fér el, de nem érzi jól magát máshol...

      Törlés
  4. Sajnos nehany fuggosegem nekem is van, de kinek nincs napjainkban?:) A fontos, hogy az eredmeny jo legyen!
    Jo varakozni, a viszontlatas oromere keszulodni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól már tudni hogy nem oly sokára itthon lesz a gyermekem! :-)
      A labor eredmény az jó lett!

      Törlés
  5. Aloha, megértelek :)
    A kaktuszod szólt, most már akkor biztos, hogy idén is lesz karácsony :)...én félek tőle, de készülődni jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk ez lesz az első karácsonyunk az anyukák nélkül...:-(
      Az enyém februárban, anyósom júniusban ment el.:-(

      Törlés
    2. Óóó! :(( Ez borzasztó lehetett. Részvétem.
      Így biztosan nagyon más lesz az ünnep :(

      Törlés

Megjegyzés küldése