Szeptemberi nyaralás...

Az odaút kicsit kalandos....

Eljött az utazásunk napja, időben kiértünk a repülőtérre, hajnali 2.45-re.
A gépünk 4.20-kor indult Lisszabonba,onnan tovább Madeirára pedig 16.30-kor.
Előző este párom megcsinálta a chek-in-t, beszálló kártyáink a kezünkben voltak mindkét gépre.
Nem látjuk a járatunkat kiírva. Közlik, hogy sajnos törülték a gépet...Fáradjunk fel az emeletre a jegyirodához, és ott majd megmondják hogyan tovább. Na, ez jól kezdődik.....!
Felmentünk az emeletre, ott már egy jó kis sor fogadott bennünket.. A TAP légitársaság automatikusan törölt mindenkit és átrakott másnap délelőttre. Párom ragaszkodott, hogy mi ma akarunk utazni, mivel sok idő van a Madeirai gép induláshoz, próbáljanak eljuttatni bennünket Lisszabonba, más útvonalon.

Szerencsére a 10.45-ös induló Frankfurti járatra és onnan tovább Lisszabonba sikerült helyet találni nekünk.Nem volt sok idő az átszállásra, de reménykedtünk hogy sikerül elérni. Új jegyet sem tudtak nyomtatni mert nem működött a rendszer, majd végül kézzel írták meg. Csomagokat feladtuk Madeiráig, megkaptuk a beszállókártyákat, egy kicsit megnyugodva várakoztunk tovább.

Már lassan beszálláshoz közeledik az idő, de gép még sehol.....Végül megérkezett a gép, félórás késéssel elindultunk.Szurkoltunk, hogy hozza be a késést, és a Frankfurtban engedjék leszállni mert különben lemaradunk a Lisszaboni járatról.

Szerencsére, a késésből lefaragott egy kicsit, leszálltunk, mi pedig mint akit kilőttek úgy futottunk, hogy elérjük a gépünket. Alig tettük le a fenekünket, bekötöttük magunkat és már indultunk is. Bingó! De, tuti a csomagjainkat nem tudták ilyen hamar átpakolni.

Lisszaboni lesszállás ment simán, nem kellett rohanni a Madeirai géphez. Beszállásnál beállunk a sorba, kezünkben az itthon kinyomtatott beszálló kártyákkal. Kiderült, hogy azt automatikusan törölték reggel, páromnak Bp.-en azt mondták az irodában, hogy visszaállították, mivel Frankfurton keresztül elérjük a gépet. Félreállítottak bennünket....(ááá....cseppet sem voltunk idegesek!!!) már mindenki bement, közben a pultnál intézkedtek. Végül a kezünkbe nyomták a beszálló kártyákat, az első osztályon az első sorban, még volt két hely azt kaptuk meg.

Lisszabon felülről....

Elhagyjuk a szárazföldet....

Hurrá!  Megérkeztünk Madeirára......

Leszálltunk, irány a csomagok, de mint gondoltuk, nem érkeztek meg.
A kijelölt ablaknál bejelentettük, telefonszámot, az Apartman címét leadtuk és közölték lehet még este, de holnap biztos kihozzák. Kaptunk két neszeszert benne pólóval és tisztálkodó szerekkel. Megkerestük az irodát ahol a kocsit már itthonról lefoglalta a párom. Megkaptuk a kis Renault Clio-t amivel sok szép utat tettünk meg az elkövetkező napokban.

Elindultunk a szállásunk felé ami Canico-ba ami a reptérhez 10 km-re volt. Nagyon szép a reptér környéke, igaz ezeket a képeket már később készítettem.

Utána már minden ment zökkenő mentesen. Szállásadónk már várt bennünket, nagyon kedves és szimpatikus fiatalember, dióhéjban elmeséltük neki, hogy egy kicsit kalandosan érkeztünk ide.

Még nyitva találtuk a boltot, gyors bevásárlás, KÁVÉ,(mert az nagyon fontos) és a reggelihez valókat meg tudtuk venni. Közelünkben legalább öt étterem üzemelt. Éhen már nem halunk. Mi választásunk a mellettünk állóra esett. Remek döntés volt, nagyon finomakat ettünk, utána több alkalommal is náluk vacsoráztunk.

Folytatással majd jövök!

Megjegyzések

1. Izgalmasan indult a nyaralásotok, lesz mire emlékezni :)
    Várom a folytatást! :)

2. Húúú, meglehetősen stresszees volt a kezdet... így utólag gondolom már Ti is mosolyogtok rajta, de akkor - gondolo - nem volt felemelő a helyzet. Mindig van bennem egy belső izgalom, hogy csak minden rendben menjen.
    A repülés engem már kárpótolt volna mindenért. :-)
    Izgatottan várom a folytatást Aloha!

3. Ez igazan kalandosan indult.Egyszer jartam ugy,hogy szaladni kellett ,a csomag lemaradt.
    Fontos, hogy utana jora fordult:)
    Nagyon szepek a kepek es varom a folytatast!

4. Jó kis izgalommal indultatok el...Bizonyára örökre megmarad,és nem felejted el...

5. Na nem irigylem az utazásotok kezdetét, de ahogy olvastam tovább, és látom a csodás fotókat, gyönyörű élményekben is volt részetek! :-)
    Én is várom a folytatást! :-)

6. Köszönöm Mindenkinek! :-)
    Jön majd a folytatás hamarosan! :-)