Július utolsó két hete röviden.....


Villámlátogatás keresztmamámnál, vittünk neki jó sok könyvet, utána irány a barátainkhoz Nyíregyházára.
Itt finom vacsora egy hozzájuk közelben lévő étteremben, majd iszogatás jó sokáig. Másnap jó sok kávé kellett az "életben maradáshoz" majd utána elindultunk Apukámhoz.
 Párom hazajött én maradtam, még egy napot, ami nagyon kevés volt, de Szombat este jött a  kisebbik fiam haza Prágából, és én is utaztam vissza. A Keletibe kijött a párom elénk, az én vonatom érkezett hamarabb az övére vártunk 25 percet. Öröm és boldogság, fél év után ismét itthon a gyermekem! :-)
 Vasárnap grillezést terveztünk, az idő közbeszólt, a sütő a teraszon, egy kicsit megfüstölődtünk, de sebaj tartósítva lettünk legalább.

 A héten itt volt nálunk Csilla. Pénteken már nagyon vágyott az anyja után, így nem maradt a hétvégére.

Három hete fáj a sarkam, kedden már elmentem az orvoshoz. Az én dokim szabin, a helyettes dr.nőhöz csak én vártam, kaptam orvosságot, meg egy röntgen beutalót. Röntgennél is kevesen voltak, így ott is hamar sorra kerültem, úgyhogy közel félóra letudtam az orvosi rendelős dolgot. Szerencsére semmi csontkinövésem nincs, valószínű gyulladás ami gondot okoz. Még nem okés teljesen, de javul.


Tegnap utazott a gyermekem vissza, sajnos csak egy hétre  tudott jönni, mert mindenki most szeretne nyáron szabadságon lenni. Legközelebb Karácsonyra tervezi a hazautat, akkor már kb. 3 hétre.
Az elmúlt héten mindennap kaptunk jó kis esőt. Végre szombaton nem esett, mi ezt kihasználva strandoltunk egy jót ismét Gárdonyban. Az éjszaka viszont ismét égiháború volt a javából, esett reggelig. 



Kívánok mindenkinek szép napot, és jó hetet!




Megjegyzések

  1. Ilyenkor látom- mindenhol pörög az élet. S az apró részletek hoznak lelket ide :)
    Minden jót, egészséget, és sok szép gondolatot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Júlia, viszont kívánom Neked is! :-)

      Törlés
  2. Mozgalmas 2 heted volt :)
    Hát, nem sokat láthatod a fiadat :(...már csak ezért is érdemes várni a karácsonyt! :)
    Ilyen esetekben (távol élő, dolgozó családtag), milyen nagy áldás tud lenni a sokat szidott internet, legalább valami kapcsolat lehet köztetek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon hálás vagyok az internetnek azért is mert egekig érne a telefon számlánk. Szerintem itt a net használatnál is meg kell találni "az arany középutat!:-)

      Törlés
  3. Koszi a beszamolot!
    A sarkadrol jutott eszembe, hogy magassarkut hordasz e..talan attol is lehet.Mondom en, aki allandoan abban jar, meg itthon is:)

    A tavollevo fiadrol meg az, hogy ilyenkor a keves ido milyensege szamit, sokkal jobban ertekeljuk egymast:)

    Szep hetet Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Ágnes! Én már régen nem tudok magassarkút hordani. De most szerintem épp a lapos sarkú szandál lesz a bűnös, mert abban jobban fáj a lábam. Igen, kevés ideig volt itthon a "kicsi fiam", de annyira jó volt!

      Törlés
  4. Jó volt olvasni.... Nekem csak Pestre költözött el a fiam novemberben, és bizony mi is ritkán látjuk egymást... Mos meg nyaralnak Törökországban... Szerdán jönnek haza... Bizony az internet nagyon jó, tegnap is írt... de ma nem .. eddig... Talán majd holnap...?...
    A lényeg, hogy jól érezzék magukat, és ha megjönnek szerencsésen, akkor biztos sokat mesélnek majd...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagy nekem is Pesten lakik, vele azért gyakrabban találkozom, vagy ő jön, vagy én ugrom be hozzá. Remélem jól érezték a fiatalok magukat Törökországban. :-)

      Törlés
  5. Javítok: Most meg nyaralnak...

    VálaszTörlés
  6. Kis szeretgetés, feltöltődés kiatart a következő találkozásig. Az életét építi, és bárhol legyen a világban, kívánom, hogy feladatát teljesítve, jól érezze magát!
    Apukád ugyanígy örült Neked! Fránya távolság.... bíbor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól érzi ott magát, csak a család és az itteni barátok hiányoznak! Az viszont nem mindegy hogy nem csak éldegél egyik hónapra a másikra a fizetésből, hanem tud gyűjtögetni is. Apumnál , igen a távolság, próbáljuk eladni a házat reménykedem hogy sikerülni is fog.

      Törlés

Megjegyzés küldése