Heti vegyes....

Hétfőre szabaddá tettük magunkat, mivel jó időt jósoltak......
 Ez ritka mostanában, mit a fehér holló!:-(


 Balatonkenesei strandon jártunk, nagyon jó volt a víz, délután mivel fújt a szél már olyan hullámok voltak mintha tengernél jártunk volna. Végül is Balaton a mi magyar tengerünk!
  A délben elfogyasztott Halászlevet  finomra főzték. Igaz, egy kicsit kispórolták a piros paprikát, párom szerint olyan sárgaborsó főzelékhez hasonló a színe. Nekem ízlett, a paprika kérdés nem zavart, a hal friss volt benne ami lényeges szerintem.



Virágzik a Csodatölcsér,
 mivel sokan voltak már itt a cserépben, ültettem a kertbe is belőle.


Vasárnap megünnepeltük a nagy fiam szülinapját. 

A parlagfű meg mondjon le!!! Allergia a köbön....Ráadás a hidegfront, tegnap reggel akkora fejfájással ébredtem mit a ház! Kitartóan vendégeskedik nálam, még mindig zizi a fejem :-( 
További szépet és jót Mindenkinek! :-)




Megjegyzések

  1. Jobbulást, nekem most kivételesen nem fáj, pedig mindig szokott.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást...Már lassan nem is tudjuk, ép milyen front jön vagy megy... és hogy éljük meg...Nekem mostanában mindig "új" fáj van, így változatos.......
    Hogy öregszenek a gyerekek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera!:-) Igen, a gyerekek felett is rohannak az évek!:-)

      Törlés
  3. Boldog születésnapot a fiadnak! :)

    fejednek jobbulást,én is érzem a frontokat :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a fiam nevében is! A fejem meg javul....a front is mondjon le!!!:-)

      Törlés
  4. Szép tortát kapott a nagy fiad. Isten éltesse! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katici! Nem nagyon szereti az édességet, de a csoki torta a kedvence! :-)

      Törlés
  5. Nagyon szép a tortája az ifjúnak! Isten éltesse!

    VálaszTörlés
  6. Jobbulast kivanok en is!! es nekem is azonnal az jutott eszembe milyen szep a torta.Boldog Szulinapot utolag is!!
    A ferjem is hasonlo megjegyzest mondott volna a halaszlere:))

    VálaszTörlés
  7. Reméljük, hogy végre megnyugszik az idő, a frontok is elkerülnek a fejfájással együtt! Jobbulást kívánok!
    A Fiadnak pedig utólag boldog születésnapot és jó egészséget kívánok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jó kívánságokat! Szerencsére már a fejfájás a múlté! :-)

      Törlés
  8. Örülök, hogy mire olvaslak, már jobban is vagy! :-)
    Mi hétfőn és kedden Velencén voltunk. Ott is nagyon jó volt! .. Szerencsénkre 15-20 perc alatt oda is érünk kocsival... Tegnap nagyon jó volt a Korda koncert és utána a tűzijáték... majd utcabál volt. Nagyon jól éreztük magunkat! :-)
    Én is sok boldog születésnapot kívánok a fiadnak!!! (... a 8 napba még belefér! ... ezt szokták mondani! )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Margitka! Örülök, hogy jól sikerült a Velencei programotok!:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése