A héten történt.....


Hétfőn levelet hozott a posta....
Benne kedves fiatal barátaink Esküvői meghívója október elejére, melynek nagyon örültünk.



Ezen a héten is egymást érték a viharok, szerencsére nálunk semmi kárt nem tett. Érdekes módon a kertben nem borogatta a virágokat, de itt a terasz sarkában álló Anyukámtól kapott óriásra nőtt hibiszkuszt, beborította középre az asztalra. Néhány levélvesztéssel megúszta a borogatást. Azt mondja a mondás, hogy minden rosszban is van valami jó. Ebben a rossz időben azt volt a jó, hogy végre rávettük magunkat egy alapos kamra tisztításra.Sok  " majdjóleszmégvalamire" cucctól megszabadultunk. Hurrá! Mennyi helyünk lett egy csapásra! :-)


A párom fiáék nyaralása úgy történt, hogy még az elején a kicsi Boróka eltörte a karját,de annyira hogy rögtön műteni kellett. A héten már lekerült a gipsz a kezéről, már csak kötés van rajta. Egyébként tök jó  viseli a helyzetet. Péntek délután, mi vigyáztunk a lányokra, ilyenkor jobb a  "hazai terep" mert ketten nagyon elevenek. Lehet, hogy az anyjuk valami "jóság" tablettát adott nekik,  mert semmi gond nem volt velük, pedig mi már minden rosszra elkészültünk.


Mindig  megcsodáljuk, mikor a Gárdonyi strandhoz fordulunk be, azt utcai parkokban ezt a szép díszfüvet.
Szombaton szembe jött velem a virágárusnál. Vettem is belőle egyet, örömömben még a nevét is elfelejtettem megkérdezni. Gyorsan elültettem, pont jókor érkezett mert jó nedves a föld. Reménykedem, hogy ő szeretni fogja majd a helyet, mert sajnos a Pampafű az hamar kipusztult nálunk. Később aztán megnéztem a neten, ha jól azonosítottam be Tollborzfűvet vettem.


                                                   Szilvás pite 2. - rumos, fahéjas recept

Még a hét elején találtam ezt a receptet, ami pont nekem való, gyors és könnyű elkészíteni.
Szombaton megsütöttem, nagyon jól sikerült. Finom, omlós süti lett, egyszóval jó választás volt. Hála, és köszönet annak aki feltette a net-re e receptet.
                                                 Én a 23 cm x 36 cm-es tepsiben készítettem el.









Megjegyzések

  1. Jo volt olvasni a beszamolod!:)
    Legszebb honapot valasztottak az eskuvore! biztosan nagyon szep lesz.
    A receptet majd viszem, ezt ki kell probalni nekem is:)
    Szep napokat Nektek, vihar menteset!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is örültem a beszámolódnak. :-)
    Mi júniusban voltunk esküvőn, az is nagyon jól sikerült, Nektek is jó lakodalmat kívánok és sok boldogságot az ifjú párnak! :-)
    Még nincsen vége a vihartoknak, de eddig még mi is elég jól megúsztuk....
    A felesleges cuccok kiszanálása, válogatása nálunk is nagyon nehezen indul be... én is örülök egy egy ilyen akciónak... már megint aktuális lenne itt is...
    Remélem, hogy a kis Borókának hamarosan teljesen rendben lesz a keze... Még szerencse, hogy nem kényeskedik miatta...
    Szép ez a díszfű, én is kedvelem, bár nekem nincsen, de tetszik! :-)
    Na és guszta ez a pite! Én is várom a receptet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Margitka a jó kívánságokat! Mi 4 éve nem voltunk lakodalomban, biztos jó lesz. A szilvás süti receptjét megtalálod, ha a kép alatti szövegre katt.

      Törlés
  3. Mielőbbi gyógyulást kívánok a kicsinek! Sajnos nincs veszély érzetük, de nagyon önállóak, így könnyen megtörténik a baj.
    Úgy látom, saját készítésű, kézműves meghívót készítettek. Nagyon ötletes!
    A selejtezős rendrakás bizony nálunk is esedékes! Az őszi lomtalanításig remélem elkészülünk. / Szép nagy a hibiszkusz, azért borult fel. Jó formára metszette Anyukád, hogy nem terebélyes, hanem inkább magas. Most csak egy kis hajtásunk van.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bíbor, igen sajnos nincs még veszély érzetük, mindig résen kell lenni mellettük. :-) Még nekünk is a konyha maradt, de ott festeni is kell, október be van betervezve. Anyum nagyon jól értett a virágokhoz.Már ezt is metszeni kellene, de a párom mindig jajgat,ha hozzá nyúlok, annyira félti őket. Most fenn teljesen bimbós, úgy hogy egyelőre nem vágom vissza, remélem nem fog borulgatni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése