Gyönyörű város, ronda időben.....


Szerdától vasárnapig  Hallstatt környékén voltunk egy kicsit pihenni. Pihenés az sikerült, még nagyon is. Esett az eső rendületlenűl, szinte alig tudtunk kimozdulni a szállásunkról. Nem egészen így képzeltük ezt a pár napos vakációt az biztos. Vasárnapra jobb időt igértek az időjósok, de tévedtek, borús, esős reggelre ébredtünk. Gondoltuk még este, ha valóban jó idő lesz délig maradunk,sétálunk csinálunk szép képeket, utána megebédelünk Hallstattban, és úgy indulunk haza.
Látva a rossz időt, inkább haza indultunk, és eldöntöttük ha még lesz lehetőségünk vissza jövünk egy pár napra.


Megjegyzések

  1. Óó,ide érdemes visszamenni!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hazafelé más útvonalon jöttünk, s míg elértük az autópályát kb. egy óra volt országúton, ami szintén csodás, úgyhogy jövünk még erre az biztos! :-)

      Törlés
  2. Itt jártatok nem is olyan messze tőlünk...:-)
    Ebben a városban még én nem jártam, de sok szépet olvastam, hallottam róla. Biztos érdemes visszamenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is gondoltam, hogy a közeletekben jártunk...:-)
      Én is sok képet láttam már róla és olvastam, ráadásul pár évvel ezelőtt Gollingban voltunk néhány napot, ami nincs is messze innen. Nekünk nagyon teszett minden, annak ellenére, hogy az idő nem volt most velünk. :-)

      Törlés
  3. Egészségetekre a pihenést! Ausztria úgy látszik, minden évszakban szép. Szeptemberben voltunk - igaz nem ennyire messze a határtól, csak Mariazell környékén 4 napra. Mi is esős napokat fogtunk ki, bár az nem volt ennyire viharos, és csak mentünk, fényképeztünk, és töltekeztünk. / Bíbor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bíbor! Igen Ausztriában rengeteg szépség és látnivaló van.:-)

      Törlés
  4. Igy, a fotot nezve is gyonyoru..menjetek meg vissza! ahogy olvasom korbe a vilagban, mindenhol sok az eso az iden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem sok képet sikerült készíteni, de reméljük legközelebb lesznek majd jó fotók. Miközben odakinn szakadt az eső, mi is a TV-ben néztük, hogy milyen itélet idő van sok helyen. :-(

      Törlés
  5. Akkor tényleg pihentetek, majd legközelebb sétáltok is ott! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon reméljük Margitka, hogy úgy lesz!:-)

      Törlés

Megjegyzés küldése