Sütik.....

Ezeket a sütiket még a múlt hétvégén készítettem.
Igazából az volt a terv, hogy nem sütök semmit,
mert azok a fránya kilók, amik jönnek nem mennek!
No de, szembejött velem ez a mákos- meggyes- habos sütemény,
amit nagyon könnyen el lehet készíteni.
Volt itthon minden hozzá, akkor nincs mese meg kell sütni!
Mennyei lett!
Azt hiszem a jövőben ez lesz a kedvenc mákos -meggyesem.
Egész héten eszemben volt, a Margitka Töltött sajtkrémes rolád -ja.
Nekem viszont nincs formám hozzá, és jött az ötlet,
hogy pogácsában ettem már sajtkrémeset ami nagyon ízlett.
Találtam is a neten néhány Szakállas pogi receptet,
én ezt sütöttem meg aminek a linkjét kitettem.
A tojással való megkenés után még megszórtam egy
kis köménymag-szezámmag-lenmag keverékkel.
Ez már azért idő igényesebb munka de megéri!
Receptek itt:
Mákos-meggyes- habos sütemény
Szakállas pogácsa


Megjegyzések