Heti vegyes...


A nyár utolsó strandolása, a Gárdonyi Sport Beachen.

Teljesen ide szoktunk, tiszta kellemes, és fincsi a hekk a kedvenc büfénkben.

Eljutottam a fodrászhoz, vágás-festés (még mindig szőke vagyok!)

Sikerült megcsináltatni az új személyit,

volt időpontom, de az kiderült hogy, az még sem jó nekem.

Beugrottam az Okmányirodába, talán szerencsém van és nem kell sokat várni.

Az volt, kb. félórai várakozás után én következtem. Szuper!

Ja, új személyim az kb. 20 nap múlva lesz!

Hétvégén sütöttem egy bögrés sütit körtével és mazsolával.

Recept itt:  http://www.femina.hu/recept/bogres_kortes_sutemeny

(Diót, mandulát kihagytam belőle, mert az nem volt itthon )

Igy is fincsi és kapós volt.

Esik végre az eső, felénk kb. 56 napja nem esett!

Megjegyzések

  1. Az esobol ma ide felem is jott,nem is keves, de en is orultem , mert most meleg is van.
    A bogres sutiket en is nagyon szeretem, tenyleg nem lehet elrontani.Ki fogom probalni ezt is:)koszi!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése