Tavasz az őszben.....





Reggeli fotó....

Kertünkben virágzik az aranyeső! :-)




Megjegyzések

  1. JÉ ... na majd jó megnézem az enyém nyílik e.... de a clematisomon alig van már levél, helyesebben szárad már le, de még gyorsan kis satnyácska virágot hozott még mutatóba...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Nahát! Szerintem nálunk nem virágzik, mert sajnos egyre jobban eltakarják a fenyők... de megnézem holnap én is! :-)
    Gyönyörű fotókat készítettél! :-)

    VálaszTörlés
  3. bolond egy idő van,de szeretem az elhúzódó jóidőt! :)
    Szép fotók!! anyuéknál van aranyeső,de nem tudom,hogy virágzik-e :)) nálam az erkélyen a rozmaring van tele virággal,és jönnek rá a méhecskék :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig szerintem nagyon szép időnk volt, szinte már nyárias. Most is itt borús, de bízom benne, hogy lesznek még napos időszakok! :-)

      Törlés
  4. De jó! Akkor hosszú lesz az ősz? Jó lenne! :)

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem ma, nálunk sem virágzik, a rozmaring viszont a kertünkben virágzik itt is! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szép színei vannak az ősznek! Egy kis tréfa meg belefér az aranyesőtől! Szép itt nálad minden! A legszebb, hogy itt lehetek.(önző dög vagyok?) /zöld Bíbor

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése